High Class Dergi

Çok çalışıyoruz ve inanıyoruz

NISANTASCHI markası ile kısa sürede tüm herkes tarafından oldukça beğenilen Ömer Seval ve iş dünyasındaki başarısı üzerine keyifli söyleşi gerçekleştirdik…

1-Öncelikle sizi daha yakından tanıyabilir miyiz ? 

Galatasaray lisesinde okuduğum yıllarda dahi 10 yaşındayken rahmetli dedemin Sultan Hamam’daki yün tezgahında esnaflık geçmişim ile başlayıp okul yıllarımda beri çalışmaktaydım.18 yaşında kurduğum ilk tekstil firmam Sohoclub ve Societe markalarını 8 senede 9 şube yurt içi 2 şube yurt dışına taşımayı 26 yaşında da markalarımı yurt dışına satmayı başardım. Ordan gelen finans ile 26 yaşımdan 39 yaşıma kadar tüm birikimimi inşaat sektörü ve Yacht turizmine yönlendirdim ta ki Suriye krizi çıkana kadar.

2-NISANTASCHI mağazaları fikri nasıl oluştu?

Markamın ismi 5 sene evvel bir sabah aklıma geldi ve tüm isim haklarını yurt içi ve yurt dışı olarak aldım. Akabinde bir algı operasyonu oluşması için tekneme arabalarıma büyük puntolar ile NISANTASCHI’nı yazdım.  İnsanlar önce beye hizmet ettiğini anlamadılar ama marka kafalara açılmadan önce yerleşti. Açtığımızda da umduklarını çok şükür bulabildikleri sıcak değişik yapısı ile NISANTASCHI’mızı keşfettiler. 

4-Markanızı kurarken nelerden güç aldınız?

Gençlere böylesi bir ortamda iş imkanı sunmakta sosyal sorumluluk projelerinde yer almakta ve genç tasarımcılara yer vermekten onların fikrine önem vererek paylaşarak ben bildimcilik yapmayarak markamızı parlatmaktayız. Adeta gençlerin enerjisi ve firiklerinden güç alıyorum yenileniyorum. 

5-İş Hayatında Ömer Seval zirve basamaklarını tırmanırken nasıl bir yol izledi.

Ter akıtıyoruz, çok çalışıyoruz ve inanıyoruz parolamız budur. Paylaşarak kibirlenmeden esnaflık olgusuna sahip çıkarak çok çalışarak ve dünya platformunu hedefleyerek büyüyen bir yapımız var.

6-Sizce iş hayatında başarılı olmak için en önemli etkenler nedir?

Ben çok çalışmanın inanmanın ve ter akıtmanın önemine ve sonrasında da Allah’ın verdiği güç ile hiç birşeyin önünüzde duramayacağına inanıyorum.

7-Doğru hedefi belirlemek ve doğru kararlar almak için neler yapılmalı?

Artık zaman paylaşım, çok dinleme ve krizleri fırsata çevirme zamanıdır. 

Gelmiş olduğumuz nokta yurt içi ve yurt dışı olumsuzluklarına rağmen, insanların markamıza olan ilgisi bizi dolayı çok memnun etmektedir. 

8-Bundan sonraki hedefleriniz neler?

Şuan 2 yurt dışı 7 Türkiye ve açılacak 4 şubemiz ile çokmüş olan perakende sektörüne hayat veren yeni bir perakende alışveriş zinciridir NISANTASCHI Conceptstorları…

9-Hayatınızda olmazsa olmaz dediğiniz şeyler neler?

Olmazsa olmazım işiniz ne olursa olsun sizin işinize olan saygınız işe aşk ile sarılmanız ve bir bebeğe gösterdiğiniz ihtimamı işinize göstermeniz, tutumlu olmanız olmazsa olmazımızdır.

10-2021 yılında neler yapmayı planlıyorsunuz?

TÜRK görgü ve geleneklerini mağazalarımızda betimleyerek dünya platformunda önce Avrupa’da Düsseldorf mağazamız ile yer alacağız sonrasında Amsterdam Londra ve Paris mağazalarımız açılacaktır. Kazakistan Akmaata’da mağazamızı Prenses Miara açıcaktır. 

Markamı sadece kendimin değil tüm Türkiye’nin vizyoner markası olarak, kendi alanlarında başarılı olan firmaları da entegre ederek yurt dışı yapılanmalarımızı bir Türk gücü olarak bir kitle olarak sunacağız tüm dünyaya.

11-Sizi örnek almak isteyen gençlere önerileriniz neler?  

Dededen öğrendiğimiz esnaflığımızla gençlere çalışkanlığımızı ve terakıtarakta kazanmanın böylesi bir ortamda var olduğunu kibirlenmeden empoze etmekteyim. Parolamız büyüdükçe küçülebilmektir.

Yorum bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezler kullanmaktadır. Bu konuda iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz devre dışı bırakabilirsiniz. Kabul et Daha fazla oku